Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj a vzdělávání pracovníků sociálních podniků
Skálová, Veronika ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Moree, Dana (oponent)
Bibliografický záznam Skálová, Veronika. Rozvoj a vzdělávání pracovníků sociálních podniků. Praha, 2018. Diplomová práce. Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra studií občanské společnosti. Vedoucí práce Ing. Kateřina Legnerová, M.Sc., MBA, Ph.D. Abstrakt Diplomová práce se zabývá tématem rozvoje a vzdělávání pracovníků českých sociálních podniků a zkoumá, jakým způsobem jsou zajišťovány. Výzkumný soubor tvořily podniky zapsané v Adresáři sociálního podnikání, které tím deklarují svoje sociální poslání. Formou dotazníkového šetření bylo zjišťováno, jak probíhá vzdělávací proces vně podniku od fáze plánování, designu po realizaci a následnou evaluaci vzdělávacích aktivit. Z výsledků výzkumu vyplývá, že sociální podniky své pracovníky vzdělávají, ovšem ve většině podniků se jedná o proces poměrně nesystematický, s rezervami především po teoreticko-metodologické stránce, který brzdí především nedostatek finančních prostředků a nedostatek časového prostoru. V džungli sociálního podnikání ovšem existují světlé výjimky, které přes všechny překážky poskytují svému personálu kvalitní vzdělávací služby a dbají na jeho rozvoj. Klíčová slova sociální ekonomika, sociální podnik, sociální inovace, rozvoj, vzdělávání, celoživotní vzdělávání, rozvoj lidských zdrojů, cyklus vzdělávání
Rozvoj pracovníků prostřednictvím dalšího firemního vzdělávání (ve vybraném výrobním podniku)
Talířová, Alena ; Mužík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Růžanská, Hana (oponent)
Hlavním tématem bakalářské práce je podnikové vzdělávání. Práce obsahuje teoretické poznatky o podnikovém vzdělávání, dále popis systému vzdělávání ve vybraném výrobním podniku a určité porovnání teorie a uplatňované praxe. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy, vztahující se k oblasti podnikového vzdělávání, jako učení se, vzdělávání, podnikové a profesní vzdělávání, rozvoj pracovníků a též pojmy zaměstnanec, pracovník a podnik. Další podkapitoly jsou věnovány strategickému a systematickém vzdělávání v podniku, personálnímu útvaru jako části organizace, který tyto aktivity zabezpečuje, kultuře organizace jako jednom z hlavních faktorů, které ovlivňují způsob a podmínky vzdělávání, učící se organizaci jako ideálnímu modelu vzdělávání v podniku a též je věnován prostor pro shrnutí důvodů a přínosů vzdělávacích aktivit v podniku. Praktická část se věnuje popisu vybraného výrobního podniku z hlediska historie, současné struktury organizace, personálnímu oddělení, které koordinuje a zajišťuje vzdělávací aktivity, systému vzdělávání z pohledu podniku, řešení v oblasti vzdělávání v krizových letech 2008-2009 a směřování podniku v oblasti vzdělávání v budoucnosti. Záměrem práce je nastínit teoretická východiska v oblasti podnikového vzdělávání a předložit k porovnání praktické uplatňování těchto...
Analýza systému vzdělávání a rozvoje manažerů
Jurčenko, Dimitrij ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Cílem práce je analýza systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v jedné z největších českých společností, Metrostavu, a.s. Pohled je zaměřen na jednotlivé segmenty pracovníků, od technických pracovníků až po top management. Hlavní důraz je kladen na management společnosti. Práce se dotýká jak části teoretické, tak obsahuje i praktickou část, ve které je samotná analýza systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců, dotazníkové šetření na úrovni nižšího a středního managementu společnosti a ústní rozhovor s účastníkem stážového programu. Tato práce ukázala, že úroveň vzdělávání zaměstnanců a práce a souvisejících personálních činností ve zkoumané společnosti je poměrně vysoká, a to zvláště v oblasti středního managementu...Je možné konstatovat, že je zde určitý prostor pro zlepšení v bodech, o kterých autor mluví v kapitole, věnující se doporučení pro společnost.
Zhodnocení motivační strategie se zaměřením na vzdělávací systém ve firmě TDS Praha, s.r.o.
Krupičková, Martina Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Chýlek, Petr (oponent)
Cílem práce je provést rozbor, analýzu a návrh vzdělávacího systému, ve kterém bude podnikové vzdělávání přístupné všem napříč organizační strukturou a zároveň pro něj bude typická vstupní nerovnost a také rovnost šancí a příležitostí. Základem celého konceptu je zavedení takzvaného bodového systému.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.